Η παρακάτω εισήγηση προήλθε ύστερα από συνομιλία με 13 μαθητές 8 εκ των οποίων είναι μέλη του δεκαπενταμελούς συμβουλίου, 3 πρόεδροι των 5μελων συμβουλίων και 2 απλοί μαθητές.
Στα πλαίσια της εκμάθησης των δημοκρατικών θεσμών καθώς και της ανάληψης καθηκόντων από τους μαθητές, θεωρώ σκόπιμη την εκ βάθρων αλλαγή τόσο στον τρόπο εκλογής των μελών όσο και στις αρμοδιότητες του κάθε μέλους.
Τρόπος εκλογής
Θα υπάρχει ξεχωριστό κουτάκι επιλογής για τους υποψήφιους προέδρους, αντιπροέδρους και τα λοιπά μέλη. Στόχος να ελαχιστοποιηθούν οι περιπτώσεις όπου ένας μαθητής εκλέγεται πρόεδρος και αναγκάζεται να αναλάβει αυτήν την θέση επειδή νιώθει υποχρεωμένος απέναντι στους υπόλοιπους μαθητές.
Αρμοδιότητες
Όσο περνάει ο καιρός ποικίλουν οι περιπτώσεις στις οποίες το 15μελές συμβούλιο περιορίζεται στην οργάνωση κάποιων εκδρομών, 2-3 πάρτυ και ίσως κάποια εκδήλωση. Αυτό πρέπει να αλλάξει το συμβούλιο πρέπει να συνδέεται άμεσα με τις ανάγκες του σχολείου και των μαθητών. Επίσης για να μην παραμερίζονται εκλεγμένα μέλη θα πρέπει να οριστούν κάποιες αρμοδιότητες για το καθένα μέλος ξεχωριστά.
Στα πλαίσια της εκμάθησης των δημοκρατικών θεσμών καθώς και της ανάληψης καθηκόντων από τους μαθητές, θεωρώ σκόπιμη την εκ βάθρων αλλαγή τόσο στον τρόπο εκλογής των μελών όσο και στις αρμοδιότητες του κάθε μέλους.
Τρόπος εκλογής
Θα υπάρχει ξεχωριστό κουτάκι επιλογής για τους υποψήφιους προέδρους, αντιπροέδρους και τα λοιπά μέλη. Στόχος να ελαχιστοποιηθούν οι περιπτώσεις όπου ένας μαθητής εκλέγεται πρόεδρος και αναγκάζεται να αναλάβει αυτήν την θέση επειδή νιώθει υποχρεωμένος απέναντι στους υπόλοιπους μαθητές.
Αρμοδιότητες
Όσο περνάει ο καιρός ποικίλουν οι περιπτώσεις στις οποίες το 15μελές συμβούλιο περιορίζεται στην οργάνωση κάποιων εκδρομών, 2-3 πάρτυ και ίσως κάποια εκδήλωση. Αυτό πρέπει να αλλάξει το συμβούλιο πρέπει να συνδέεται άμεσα με τις ανάγκες του σχολείου και των μαθητών. Επίσης για να μην παραμερίζονται εκλεγμένα μέλη θα πρέπει να οριστούν κάποιες αρμοδιότητες για το καθένα μέλος ξεχωριστά.